Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden – Meatcheese.nl

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij met u sluiten.

Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken via info@meatcheese.nl.

Het adres van meatcheese.nl is Marconiweg 15 3442AD Woerden.

Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. U stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

Artikel 1 – Producten

Wij verkopen nieuwe producten.

Artikel 2 – Betalingen

De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. U betaalt via onze online betaalservice; Mollie verzorgt deze betaalservice.

De verzendkosten komen voor uw rekening.

Artikel 3 – Leveringen

Wij leveren uw product af op het adres dat u bij de bestelling hebt opgegeven. U kunt het adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. PostNL en onze eigen bezorgers verzorgt de distributie. Wij doen ons best om de bestelling binnen twee of vier werkdagen dagen te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat u de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Artikel 4 – Retour

U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U kunt hiervoor het retourformulier gebruiken of een e-mail sturen naar info@meatcheese.nl. Nadat u van ons een bevestiging van uw retouraanvraag heeft ontvangen, dient u het product binnen 14 dagen terug te sturen.

Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Tijdens de bedenktijd van 14 dagen dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product enkel uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te beoordelen of u het wilt behouden.

Let op: de volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

  • Producten die volgens specificaties van de klant zijn gemaakt en niet geprefabriceerd zijn.
  • Producten die snel kunnen bederven of een beperkte houdbaarheid hebben.
  • Verse producten waarvan de verpakking is geopend of die zijn aangebroken.

Een retourzending moet altijd vooraf door ons zijn goedgekeurd. Indien de vacuümverpakking van een product lek blijkt te zijn, neem dan vooraf contact met ons op voor een passende oplossing.

Artikel 5 – Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 6 – Privacy Policy

Wij beschermen uw persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). U kunt voor meer informatie onze Privacy Policy raadplegen.

Artikel 7 – Intellectuele eigendomsrechten

Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 8 – Klachtenregeling

Als u een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@meatcheese.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 30 dagen nadat we uw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt u binnen 14 dagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 9 – Geschillenregeling

1. Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Amsterdam bevoegd.

2. Ook kunt u als consument terecht op het ODR-platform (Online Dispute Resolution). Dit platform biedt een eenvoudige, doelmatige, snelle en goedkope buitengerechtelijke oplossing voor geschillen die voortvloeien uit onlinetransacties. Voor meer informatie zie: http://ec.europa.eu/odr

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.